Saturday, July 5, 2008

nak kene bagitau yekk..

alaaa sorrylah kawan2 oiii.. aku malaslh nk kepoh2 sgt bagitau aku ada blog nie..
pandai2 komelah nk cari yea..

aku bukan pe, nnt ada jea orang yang dah lame x puas hati ngan aku mencucuk2 balik.. aku dah malas nak layan dowang tue.. biar dowang layan dunia dowang sendiri.. ehhh macam definition for autism jea.. hahaha

kepada KA dan Wahab.. aku sayang korang.. haha

meh lah datang sarawak.. kamik leh bawa kitak pusing2 main2 kat sarawak tok..

haha.. cincau

6 comments:

[az azhari]™ said...

eyp..
syg KA ngn wahab je??

delete blk blog nie br tau :P

Mohd Ridzwan Esmom said...

saya sayang dowang bukan mcm sayang kt awaklh..

hehe awak pn tau ape bezanye..

love u so muchh..

alifreyes or said...

az...kan i da kate i ade baby kat sarawak..

kamek sik tauk bilak kamek mauk datang sanak??

esok baby u da balik um dr redu..

i ade seminggu lagi

[az azhari]™ said...

ye la wahab..
u sorg je y ade baby kt srwk tu
:p

Mohd Ridzwan Esmom said...

sape baby wahab..
hahaha..

KA said...

BABY xboleh blah la kan!! nak muntah aku!! huhuhu...

btw, best gakwat trip pi srwak.. akan ku fikirkan redu... pi pantai2 pun best.. nak ak? ko raser2 blanjer baper? nak gak kumpul ni